Via mejl, chatt, telefon eller sociala medier.

Mejla din fråga

Jag samtycker till att Thorengruppen behandlar mina personuppgifter (namn, telefonnummer, uppgift om elev alt. vårdnadshavare) för att fortlöpande kontakta mig avseende information om skolan. Du kan när du vill kontakta oss om du vill upphöra att få information från oss. Vi tar då också bort dina inlämnade personuppgifter. Mer information om vår personuppgiftsbehandlingen finner du på thorengruppen.se/dataskydd.
Gävle
Helsingborg
Jönköping
Karlstad
Malmö
Stockholm
Sundsvall
Uppsala
Västerås
Växjö
Örebro
Tack, vi återkommer inkom kort!
Något blev galet. Testa igen eller maila oss på info@thorengruppen.se

Eller kontakta oss så här

CHATTA MED OSS: Under kontorstid kan du använda chattfunktionen här till höger.

VILL DU NÅ EN SPECIFIK SKOLA? På varje skola har du kontaktuppgifter till ansvariga en bit ned på sidan. Välj via menyn HÄR FINNS VI överst. Du kan även ringa till vår huvudväxel 010-331 01 00.

SOCIALA MEDIER: Varje skola finns också på sociala medier, i synnerhet Facebook och Instagram. Där kan du också komma i kontakt med oss. Titta på respektive skolsida överst för exakt information.

SYNPUNKTER OCH KLAGOMÅL: Om du har några synpunkter eller klagomål som du vill framföra är du välkommen att kontakta oss via formuläret på sidan Hjälp oss att bli bättre.