Testa hur det är att vara

Elev för en dag

Vill du testa att gå på Affärsgymnasiet? Du som går i nian har möjlighet att vara Elev för en dag hos oss, där du kan träffa våra elever och känna på om skolan är något för dig!

Så här funkar det

En inspirerande dag.

Upplev Affärsgymnasiet från insidan.

Under dagen får du se dig omkring och sedan slå dig ned i exempelvis vårt Business Lab eller Science Zone. Du kan därefter få testa ha ett riktigt case med våra elever eller kanske en lektion i entreprenörskap.

Självklart får du alltid stöd och vägledning av våra kommunikatörer och lärare, som mer än gärna svarar på alla dina frågor.

Varmt välkommen till oss – boka in Elev för en dag redan i dag!

Intresseanmälan

Det tar 2 minuter.

Sedan sköter vi resten.

Gör din intresseanmälan här.

Vi kontaktar dig och kommer överens om dag och tid för ditt besök.

Du får en rolig och lärorik upplevelse!
Vilken skola är du intresserad av?
Vilket program är du intresserad av?
Vilken dag passar bäst?
Vilken tid på dagen?
Jag samtycker till att ThorenGruppen behandlar mina personuppgifter (namn, telefonnummer, uppgift om elev alt. vårdnadshavare) för att fortlöpande kontakta mig avseende information om skolan. Du kan när du vill kontakta oss om du vill upphöra att få information från oss. Vi tar då också bort dina inlämnade personuppgifter. Mer information om vår personuppgiftsbehandlingen finner du på thorengruppen.se/dataskydd.
Tack för att du kontaktar oss! Vi hör av oss :-)
Oj! Något blev fel. Försök igen.
Gävle
Helsingborg
Jönköping
Karlstad
Malmö
Stockholm
Sundsvall
Uppsala
Västerås
Växjö
Örebro
Avatar på elev från elevcitat

“Det bästa med Affärsgymnasiet är gemenskapen. Alla är så olika, men vi passar bra ihop ändå. Hur vi arbetar med case här är dessutom unikt. Casen är hur härliga som helst och man får in de flesta ämnen. Den som är intresserad av business och som vill ut i verkligheten i stället för att bara sitta i skolan hela dagarna kommer att trivas på Affärsgymnasiet!”

Victor Wiltander
Försäljnings- och serviceprogrammet
Avatar på elev från elevcitat

”Det märks verkligen att varenda lärare älskar och brinner för de ämnen de undervisar i, vilket gör det mycket roligare för oss elever. De tar sig tid att lära känna alla, vilket gör att man känner att de verkligen bryr sig. Jag har fått testa på så många nya saker och fått lära mig mycket, inte bara genom att läsa böcker utan också genom att få vara kreativ inom praktiska uppgifter.”

Thelma Blomstedt
Samhällsvetenskapsprogrammet
Avatar på elev från elevcitat

”På Affärsgymnasiet befinner man sig i en väldigt driven och engagerad miljö. Man känner verkligen ett starkt stöd från både lärare och elever att utvecklas både på ett akademiskt och personligt plan.”

Viktor Berséus
Naturvetenskapsprogrammet